Tekstgrootte
De klachtenregeling
Mocht u als ouder een klacht hebben over bepaald gedrag of bepaalde beslissingen van de school, een leerkracht, een (oud)leerling of een bestuurslid, dan gaan we er vanuit dat u deze klacht eerst bespreekt met degene die de klacht betreft. Als u zich onvoldoende gehoord voelt, kunt u contact opnemen met de directeur.
Onze klachtenregeling vindt u hier:
Intern contact(vertrouwens)persoon
De Interne contact(vertrouwens)persoon (ICP) is door de school aangesteld om ervoor te zorgen dat klachten van kinderen of ouders altijd serieus worden genomen en op een zorgvuldige manier worden afgehandeld.
Elke ouder of kind kan een beroep doen op hem/haar als er een probleem is, van welke aard dan ook, waar u of uw kind niet met de groepsleerkracht of de directie over wilt of durft te praten. Het gesprek wordt vertrouwelijk behandeld.
Wij hebben 2 interne vertrouwenspersonen:
Corine Wielaart en Marloes de Kruijf
marloes.dekruijf@7spronghouten.nl
corine.wielaart@7spronghouten.nl
Als het nodig mocht zijn, wordt de klacht doorverwezen naar de Externe Vertrouwenspersoon Ellen Zonneveld. De Externe vertrouwenspersoon is geheimhouding plichtig.
|